ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ 1

Στη διαφήμιση… όλα είναι δυνατά!

Χαρακτηριστικά διαφήμισης

  • μια «ζωντανή» εικόνα με έντονα χρώματα
  • το όνομα του προϊόντος και της μάρκας του (δεν υπάρχουν πάντα και τα δύο)
  • μια διασκεδαστική, σύντομη και εύκολη να τη θυμόμαστε συνθηματική φράση (σλόγκαν) που έχει σχέση με την εικόνα, με το όνομα του προϊόντος ή με το βασικό προτέρημά του
  • ένα μικρό κείμενο που περιγράφει το προϊόν και μας ενημερώνει γι΄ αυτό


Χρησιμοποιούμε
  • Κυρίως την προστακτική έγκλιση (μερικές φορές και την υποτακτική)
  • Πολλά σημεία στίξης, και ιδιαίτερα το θαυμαστικό, το ερωτηματικό και τα αποσιωπητικά
  • Πολλά επίθετα και μάλιστα με τρόπο συχνά υπερβολικό.

Εκφράσεις και συμφράσεις

  • Εκφράσεις είναι τα λόγια (λέξεις ή φράσεις) που έχουν κάποια ιδιαίτερη, συνή­θως μεταφορική, σημασία
πχ Έπεσε με τα μούτρα στο φαΐ, Άλλη όρεξη δεν είχα
Το πούλησε για ένα κομμάτι ψωμί
  • Συμφράσεις είναι τα λόγια, συνήθως δύο λέξεις μαζί, που τις συναντάμε κατά κανόνα μαζί και σημαίνουν ένα συγκεκριμένο πράγμα
πχ σοκολάτα αμυγδάλου ,ψωμί σικάλεως, χυμός πορτοκάλι, κρητικό παξιμάδι
 

Αντώνυμα επιθέτων

Με τον όρο "αντώνυμο" εννοούμε λέξη ή φράση με αντίθετη σημασία από μια άλλη λέξη ή φράση
πχ  δυνατός - αδύνατος    μεγάλος - μικρός   όμορφος - άσχημος   καλός - κακός                                  Λεξικό αντωνύμων